Thursday, August 7, 2008

我*爱情的第一页


好消息的,八月八号
为什么我这么说?

因为单身已久的我,终于有情人终成卷熟啦 =]
我猜,你们一定都很好奇的想看看她本人的样子吧,
好~~~~~~
我偏偏就不给 XD !
没有啦,有机会我会试下偷拍 =] wahahaa !!
SHHHH....我不可以讲将大声 ,她在看=.='

很久都没拍拖啦,会不会不习惯呢?
这几天都很开心,原来
自己当初做的决定是没有错的
不后悔,不后悔! =]


*馨

dear...this is the 1st day we start in August 7 =]

hope we have a good relationship in the future...

i'm hoping you'll be there for me in the end.... XD

i promiseee....i won't leave you...won't let you get alone..*

and be the one who cares you most....

Promiseeeeee...............i love you...dear....=]



No comments: